Dag 34/ 18 april! Vakantie:)

18 april 2015 - Troyes, Frankrijk

Zaterdag 18 april!

Ohh lekker uitslapen en pas om half elf buitenom in de keuken aan het ontbijt! Daarna lekker tuttelen en begin van de middag centre villel Lekker weertje, wel winderig maar goed voor sightseeing! Eerst koffie op het terras en dan naar Les Halles die je ook hier vindt dus! Blijft een mooi gezicht al die verse mooi uitgestalde waren! We kopen er heerlijk, nog warm,  vijgenbrood! Dan nog maar weer eens koffie op het plein, daar is het ruim 2euro duurder!  Aaf blijft daar zitten en ik ga naar de kapper! Voor 23euro weer lentefris! Hij knipt het de andere kant op en het zit best braaf! Morgen maar zelf fruttelen dan!  En Aafke schaft zich daarna een jurkje en een sjaal aan! Leuk! Ik denk aan het gewicht van de rugzak  en ik vind het wel goed zo! Op al het nieuws moet geproost worden en dat lukt verderop met een heerlijk glas witte wijn! We nemen maar meteen een flesje mee voor de avond! Tijd om terug te keren, wasje doen en relaxen met een glaasje! Voor de avond gaan we weer buitenom naar de keuken en maken ditmaal een andere salade met vijgenbrood en kaasjes! Jammie hoor! De avond wordt verder gevuld met lezen van Aaf en  ik werk de foto's bij en probeer de kaart aan te passen want hierop lopen we zo ongeveer naar Zuid Frankrijk en terug! Maar dat lukt dus niet! Fijn zo'n  blog!Tegen half 1 dooft het licht.

Liefs Liesbeth

1. Gerard Poiesz:
    19 april 2015
    Prachtige stad om wat langer te verblijven! Ik wens jullie op de verdere tocht nog veel meer van dat moois (inclusief het weer) toe! Een beetje 'als God in Frankrijk'?
  2. Mathilde:
    19 april 2015
    Hallo Liesbeth,

Wat kijk je boos met je nieuwe kapsel!!

Ze maken nog misbruik (koffie) van de wandelaars die naar Santiago lopen, niet eerlijk.

Lekker om even een paar dagen uit te rusten en niet weer kilometers hoeven te sjouwen.

Sta er nog steeds versteld van jullie dat jullie al zoveel kilometers hebben afgelegd en vaak ook hele saaie stukken onderweg moeten wandelen, heel knap.

Wij vandaag voor het eerst asperges gegeten en wat waren ze lekker. Hoop dat jullie ze ook nog een keer voorgeschoteld krijgen.

Wens je fijne rustdagen toe, geniet ervan.

Lieve groet,
    Mathilde
  3. Tini van maasbommel:
    20 april 2015
    Liesbeth, je ziet er weer prima uit..... grtjs, Tini v.M.