Dag 35 / 19 april Vakantie :)

19 april 2015 - Troyes, Frankrijk

Om ongeveer 10u ontbijten en tegen de middag weer richting centre ville! Eerst de Kathedraal voor een kaarsje, deze keer een bougie voor alle wel en wee voor die mij lief zijn. Een rode voor de liefde en een groene voor de hoop! Daarna is het tijd voor koffie op een terrasje in de zon, hoezo lopen, gewoon vakantie zo! We komen langs het glas- en loodmuseum en gaan daar naar binnen, niet groot maar wel mooi en we mogen foto's maken en het is nog gratis ook! Dan is het inmiddels 14.00uur en besluiten we om nu alvast een hapje te eten dan hoeven we vanavond de deur niet meer uit! Het wordt een ander terras ook in de zon en we nemen eerst een pIlsje en gaan dan voor de frite met sla en homemade hamburger! Jammie!! Op de hoek blijkt een klein oorlogsmuseum te zijn, ook al gratis, dus weer naar binnen We zwerven nog wat door de stad en vinden weer een terrasje maar daar laat de bediening lang op zich wachten en we besluiten om even verderop een fles te kopen dat is ook veel goedkoper!' Op de kamer moeten we eerst dringend uitrusten en daarna een glaasje natuurlijk! Dan weer buitenom voor de boterham. ik skype daarna fijn even met zusje Helga en zwager Cor , gezellie ff bijbeppen! En zo is het dan ook weer tijd om de rugzakken klaar te maken voor morgen! We gaan richting Vezelay! Aafke leest en ik ben druk met blog! Inmiddels weer ellende achter de rug want weer bijna klaar en floep weg was ie! Dus nu snel stoppen voordat....nog even tuttelen en zo slapen! Goede start morgen allemaal Maak er een mooie week van! Liefs Liesbeth

1. Tini van maasbommel:
    20 april 2015
    wandel ze vandaag, Tini v.M.
  2. Trees isendam:
    20 april 2015
    jij ook een goede week na die paar dagen freewheelen. was je gegund, maar nou weer er tegen aan! ook voor Aaf natuurlijk
  3. Wim Lanphen:
    20 april 2015
    Heerlijk, en dan over een week aankomen in Vezelay, met een knallende lente. Doe mijn zusje de groeten
  4. Mariska Bos:
    Hallo Liesbeth en tante Aaf,
    We volgen jullie verhalen nog steeds hoor. Jullie zijn al een stuk onderweg. Volhouden hoor!
    Groetjes van ons allemaal.
  5. Maria:
    Hoi Liesbeth,
    Voor komende dinsdag een fijne jaarwisseling. Woensdag een hele leuke, aparte verjaardag.
    Groetjes Maria
  6. Kees van reisen:
    21 april 2015
    Ik sluit mij graag aan bij de felicitaties.Een zonnige dag en jaar en vooral een gezellige en feestelijke dag Kees.