Een nieuw avontuur Porto - Santiago

1 september 2018 - Nijmegen, Nederland

Hoe gelukkig kun je zijn! Eindelijk weer op pad, zo lang naar uitgekeken, door alle blessures lukte het steeds niet en nu, nu kan het weer en dat samen met Georg, de nieuwe liefde in mijn leven. We hebben er veel zin in en ik maak een nieuw verhaal een nieuw hoofdstuk ook in mijn leven. Zie zo blijf je altijd op weg...

En Aafke gaat mee, nee niet fysiek maar wel mee in mijn hart, altijd en overal. Vriendin en loopmaatje voor het leven.

Ik ga weer proberen een blog bij te houden en wie volgen wil.. welkom.

Liefs Elisabeth

1. Imre:
    1 september 2018
    Nou mooi voor je. Be happy met de liefde en het wandelen. Ik start 16 sept in Lissabon. Ook te volgen op reislogger.
  2. Tineke:
    1 september 2018
    Wat fijn voor je Liesbeth! Ik ga je verhaal en tocht zeker volgen.
  3. Arlette:
    1 september 2018
    Fijn om te lezen! Tuurlijk blijf ik je volgen. Veel geluk❤️
  4. Ineke:
    1 september 2018
    Wow! Té gek! Ik ga je zeker volgen!
  5. Iris de Reuver:
    1 september 2018
    wat leuk. ik ga je zeker volgen en herkenbare dingen tegenkomen. Bon Camino
  6. Rob:
    1 september 2018
    Tuurlijk ga ik je weer volgen!

Buen camino!
  7. Manon Pouwels:
    1 september 2018
    Hartstikke leuk joh! Ik heb het gelopen in mei. Een geweldige ervaring en een mooie route! Ik ga je weer volgen en je verslag bewaren in de map met Santiago reisverhalen. Buen Camino en heel veel loopplezier en ander plezier!!
  8. Aafke en Rient:
    Buen Camino
  9. Pauline:
    1 september 2018
    Ben zo blij voor je! Ik wens jullie mooie camino dagen en ook ik loop graag in je hartje met jullie mee x
  10. Marcell:
    1 september 2018
    Super top Liesbeth , Wat leuk prachtige tocht gewenst! Ik liep afgelopen mei.
    Aafke leeft niet meer? Wel fijn dat je haar in je hart bij je hebt.
    Ik denk nog wel eens aan onze ontmoetingen en vooral in les Bilanges.

veel plezier! 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️😃😃😃
  11. Elisabeth:
    1 september 2018
    Marcell gelukkig wel maar omstandigheden...
    Ja Billanges was erg leuk toen i dat fraaie kunstige huis!
    En jij liep al! Te gek! Nog tips? Ik ben trouwens bezig tweede dus nieuw blog te maken .
    Grtjs
  12. Tini van maasbommel:
    1 september 2018
    Ik ben heel blij voor jou, jullie.... Geniet ervan, ik steek een kaarsje voor jullie op!
  13. Arla Megens:
    1 september 2018
    Wat fijn voor jullie. Ik ga jullie zeker volgen. Zo reis ik ook een beetje mee.....
    Alle goeds. Ik steek een kaarsje voor jullie op.
  14. Yvonne:
    1 september 2018
    Fijn hoor! Mooie tijd en momenten voor jullie beiden.....ik ga jullie zeker volgen
  15. Truus van Harlingen:
    1 september 2018
    Veel voor- en weinig...........spoed! Je kan het want je bent een doorzetter. Veel wandelplezier en spirituele verdieping. Ik volg jullie.
  16. Lien van Diepen:
    2 september 2018
    Wat leuk voor jullie. Geniet van de liefde voor elkaar en van de tocht die jullie nu gaan ondernemen. Heel veel wandelplezier, gezondheid en geluk gewenst.
  17. Wil Combee:
    2 september 2018
    Dubbel geluk. Veel plezier met deze Camino. Leuk om te volgen.
  18. Maria:
    2 september 2018
    Wat een heerlijk nieuws. Volg de weg en volg je hart !
  19. Joost Muskens:
    3 september 2018
    Hele goede reis. Prachtig met zijn tweeën! Zo af en toe een paar dagen op dezelfde plek blijven? Stukje met de bus?
  20. Diny Schotanus:
    8 september 2018
    Hoi Liesbeth, een prachtige camino gewenst! Wij zijn zojuist in Porto aangekomen voor dezelfde trip ( gaan nog een beetje naar het zuiden met de trein). Ik lees je blog later graag!
    Liefs Diny en William