Dag 44/28 april camping Vezelay

28 april 2015 - Vézelay, Frankrijk

Nog korter dan gisteren! Het is droog en behoorlijk zonnig, wel fris als de zon er niet is! Tijd om te wassen en drogen! Dat lukt allemaal prima! Verder is het rust en leesdag! We kijken wel vast naar het vervolg.. Over Nevers naar St.JPdP. het routeboekje ziet er anders uit maar dat zal ook wel wennen hopen we! Ook kijken we naar de dozen die Rient voor ons meenam! We moeten nog beslissen wat blijft en wat mee teruggaat! We halen etenswaren voor vanavond en voor ontbijt en voor onderweg!  Rient blijft op de camping en wij gaan,lichtgewicht, lopen! Hij komt ons weer halen en overmorgen misschien nog eens? Daarnet nog even kunnen skypen met Louise,Tijmen en de kleintjes, fijn en slikken tegelijk! Ik weet nog steeds niet wat en hoe ik me voel.. Maar ga gewoon door dat wel hoor zolang het lijf me niet in de steek laat is dat voor nu ook al een reden! Voor nu laat ik het hierbij!

Fijne avond veel liefs Liesbeth

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tini van maasbommel:
    28 april 2015
    zo mag ik het horen, dagdag, Tini v.M.
  2. Gea van de Wiel:
    28 april 2015
    Groeten aan m'n broer. Hoor het wel als hij weer thuis is. Jullie heel veel kracht.
    (Schoon)zus Gea
  3. Kees van reisen:
    28 april 2015
    Gewoon doorgaan zeker als je niets voelt, nadat je al zoveel stapjes hebt gezet.Veel liefs,Kees.
  4. Marianne:
    28 april 2015
    Door jullie reis leer ik Frankrijk een beetje kennen, ik zoek op google maps op waar jullie zitten en dan ga ik plaatjes kijken. En jullie foto's. Het is een zeer relaxed meereizen natuurlijk, jullie doen het zware werk. Al 44 dagen en al zo ver. Veel schouderklopjes en kusjes, Marianne
  5. John:
    30 april 2015
    Hou vol Elizabeth! Laat de bijzondere krachten van Vezelay je moed geven voor het volgende stuk, groetjes John