bijna..

15 maart 2015

Nu gaat het wel heel snel...morgen....straks al... kijk je zo lang naar uit en dan komen toch even de twijfels en houd ik mezelf voor  om me niet door angst, om  een eventueel fysiek falen, te laten leiden/lijden. Vertrouwen, vertrouwen en dan word ik vanzelf van een held op sokken een held met schoenen :) toch?

Ook Aafke is aan het worstelen, afscheid nemen blijkt dan toch lastiger dan we dachten.Maar goed ook hier: vertrouwen, we gaan immers  om weer terug te komen!

Ik ben ook nog steeds geroerd, ontroerd,door alle blijken van meeleven,  de goede gaven, de interesse.

Lieve familie en lieve vrienden dankaanjullie!

Voor allen een mooie zomer, blijf gezond en we keep in  touch :)

We gaan er voor

1. Colette Eissing:
    Lieve Liesbeth,
    Jij gaat eindelijk dat doen waar je vorig jaar niet aan kon beginnen. Je bent sterk en een doorzetter. Go Girl....

Dikke knuffel
    Colette
  2. Nicole en Jos:
    15 maart 2015
    Jullie zijn al zover gekomen,het gaan is nu alleen maar doen.Bovendien ,als het moet,ben je zo weer terug,toi toi
  3. Annette:
    16 maart 2015
    Lieve Liesbeth, De eerste stap heb je allang gezet! Dus stapje voor stapje gewoon doorgaan je droom te realiseren! Direct trek je de voordeur achter je dicht en voelt het vast prachtig en bevrijdend om zo en route te zijn! Geniet ervan! Laat de weg je blijvend inspireren. Liefs Annette
  4. Pia:
    Hoi Hoi
    Ben wel een beetje jaloers op jullie!
    Heel veel wandel plezier en kom veilig thuis
    Groetjes Pia
  5. Andries Tromp:
    16 maart 2015
    Buen Camino Elisabeth, het ga je goed: geniet er van! Gr. Pylger Andrys in Troyes.
  6. Wil Combee:
    16 maart 2015
    Het is waar: De beslissing om te gaan is het moeilijkst!
    Vanaf nu is elke dag anders. Geniet van de natuur, de ontmoetingen en van het lopen. Buen Camino!
  7. Tijmen:
    16 maart 2015
    Have fun!! Wij denken aan jullie bij elke stap!
  8. Yvonne Benders-Fraser:
    16 maart 2015
    Ha kado zus, ja, nog effekus en dan is het morgen zo ver. NIET twijfelen, NIET bang zijn. WEL met volle moed, WEL met jou geestelijke kracht aan deze reis beginnen. Dat kan je gewoon. Ach en als dat lichaam niet meer wil, ff uitrusten, neem de tijd, want die heb je.
    Morgen is het ook St Patrick's Day een belangrijke feestdag in Ierland. ( 17 mrt), en toevallig ook de verjaardag van mijn "zoontje", maar dat terzijde..
    In gedachten lopen we met je mee. Dikke knuf
  9. Mathilde:
    Hallo Liesbeth,

Jullie eerste wandeldag zit er, als het goed is, op. En hoe is het jullie vergaan? Was het ook zo zonnig? Succes morgen maar weer.

Lieve groet,
    Mattie