countdown

9 maart 2015

zondag 8 maart.. de pelgrimszegen, mijn BUB(BijnaUitzwaaiBorrel) en Gerards leven vieren; zijn sterven herdenken... hoe vol en waardevol kan een dag zijn. Zoveel lieve mensen om mij heen, zoveel vreugde en ook verdriet.. en wat een zegen dan dat ik deze weg mag gaan. Ik ga loslaten en neem toch mee wat mij lief is.. want ook in loslaten kunnen we elkaar vasthouden en laten we dat ook maar blijven doen. En ik ga veel kaarsen opsteken, dat weet ik nu al.

En niet te geloven nog een maar week dat is echt aftellen dus..

1. Annette:
    9 maart 2015
    Lieve Liesbeth, wat een mooie dag was gisteren! Ik was vereerd er deelgenoot van te mogen zijn. In gedachten reis ik mee! Geniet ervan en laat los stapje voor stapje ! Liefs Annette
  2. Kees Poiesz:
    Ha die Liesbeth,
    Ik heb mij zojuist geabonneerd op jouw reisverhalen. Ben heel erg benieuwd naar alles en ik wens je dan ook heel veel succes toe en natuurlijk sterkte want het zal soms wel niet gemakkelijk zijn. Toevallig ken ik iemand uit Bilthoven (Jaap Hoogendoorn) die dezer dagen ook afreist naar Santiago. Misschien kom je hem wel tegen!!
    Hartelijke groeten van
    Kees en Rinske Poiesz
  3. Marianne:
    9 maart 2015
    We delen in je countdown en zullen je op de voet volgen. Zet je beste beentje voor zusje, elke voetstap brengt je dichter bij je doel! Liefs, Paul en Marianne
  4. Kirsten Achterberg:
    Lieve Liesbeth,
    Gisteren kon ik niet persoonlijk afscheid van je nemen. In gedachten was ik erbij. Het is je gelukt om een blog op te zetten! Over grenzen verleggen gesproken... Heel veel succes, moed, sterkte en liefde wensen wij je/jullie toe. Graag volgen wij de verhalen.
    Heel veel liefs voor mijn lievelingstante!
    Kirsten en familie
  5. Piet Rosenhart:
    Dag Liesbeth,
    Ik wens je een heel goede camino met veel mooie momenten onderweg. Ik heb twee keer de tocht vanuit Haarlem gelopen en ben benieuwd naar jouw belevenissen onderweg.
    Buen Camino!
  6. Ernst en Yvonne Benders:
    Hallo zus,

Alhoewel we er niet waren de 8e, wensen we je op deze wijze heel veel sterkte en wandelplezier toe. Ga ontspannen op pad en loop vooral in het begin letterlijk en figuurlijk niet te hard van stapel. Liever een beetje tijd nemen dan door haast te moeten opgeven. Ach als twee wat oudere dames eenmaal ingedieseld zijn en het met elkaar goed kunnen vinden, jullie lijf datgene doet wat het zou moeten doen, komt het vast wel goed. Uiteraard ook de hartelijke groeten aan je wandelgenote.
    Ernst en Yvonne Benders.
  7. Jolanda:
    9 maart 2015
    Het weer is van plan mee te lopen. Ben in gedachten bij je, geniet van deze tocht!
    Liefs Jolanda
  8. Margit Seferiadis:
    He Liesbeth,

We konden er gisteren niet bij zijn. Vind het wel stoer dat je deze tocht gaat maken zowel in mentaal als in fysiek opzicht! Heel veel sterkte, wijsheid en geniet ervan. Groet Pim en liefs Mac
  9. Gerard Poiesz:
    Lieve Liesbeth,

In gedachten lopen we met je mee! We gaan je weer zien!

Liesbeth en Gerard
  10. Peter en Gerda:
    10 maart 2015
    Hallo Liesbeth, wanneer ga je vertrekken? Heb een goed adres voor je in Namen, laat maar wat weten. Heb je ook een GPS bij? Een kennis van ons "Paul" vertrekt maandag a.s. te voet vanuit Eijs-Wittem met karretje en tent.
  11. Elisabeth:
    11 maart 2015
    Bedankt voor alle lieve reacties! Hier stijgt de spanning:) @Peter, nee geen GPS kan weel op mobiel kijken natuurlijk maar we gebruiken routeboek van Jacobs Genootschap Maar een mooi adres is welkom natuurlijk! En wie weet treffen we Paul nog wel!
    Grtjs van de a.s. pelgrim!!
  12. Peter en Gerda:
    12 maart 2015
    Anne-Marie Bombaerts
    Avenue Arthur Procès 21
    B - 5000 Namur
    +32 81 22 64 19 +32 473 98 33 92
    [email protected]
    ________________________________________
    Hallo Liesbeth, bij deze de gegevens van het overnachtingsadres in Namen (Namur). Mevr. Bombaerts spreekt verschillende talen, ook Nederlands. Het is een hele lieve vrouw. Succes, Peter.
  13. Elisabeth:
    Hi Peter,
    Dank je wel heb het genoteerd!
  14. Roel:
    Hoi Liesbeth.
    Spannend allemaal al dat wachten voor je gaat kan me heel goed voor stellen hoe dat voelt.
    Nog veel voorbereidingsplezier en niet van je stuk laten brengen.
    Buen Camino.
    Grtjs Elisabeth
  16. Lidwien en onno:
    14 maart 2015
    Dag lieve Elisabeth,

veel sterkte en plezier op je eerste schreden op het lange pad.
    maar alle grootse dingen gebeuren met een eerste stap.

Liefs van ons
    Lidwien en Onno
  17. Marianne:
    14 maart 2015
    Nog 2 naggies meissie, ben een beetje plaatsvervangend zenuwachtig. Zooo spannend! Morgen niks meer doen he. Even je geest resetten voor de echte kick-off. Denk aan je! xx Marianne
  18. Anita:
    15 maart 2015
    Beste Elisabeth, ik heb dit linkje gekregen van mijn tante Aafke (jouw partner-in-crime) en wil jullie graag veel plezier en kracht wensen voor onderweg (en ook mooi wandelweer!). Ik ga jullie volgen via dit blog. Groetjes en kus voor mijn tante, Anita
  19. Heleny:
    15 maart 2015
    Beste Elisabeth, ook ik heb dit linkje gekregen van mijn tante Aafke en ik wil jullie ook graag heel veel plezier en kracht wensen voor de tocht! Ik hoop jullie te kunnen blijven volgen via dit blog,
    groetjes en ook van mij een kus voor Aafke,
    Heleny
  20. Rob:
    Hoi Elisabeth,

Minder dan 12 uur nog, voordat je vertrekt. Tijd om je laatste fles wijn als niet-pelgrim open te trekken.
    Ik wens jou, jullie allebei, een geweldige tocht. Houd ons op de hoogte van jullie belevenissen; ik kijk uit naar elk volgend verhaal.

Rob