verbetering...

5 maart 2015

Zo, nou dat is beter.. we hebben de eerste 2 nachten onderdak, de eerste is toch Visé geworden ipv Berneau, geen mevr, Bax maar wel mevr.Dallemagne en dat alles voor 20e pp en ook nog avondeten erbij! De 2e avond in Angleur, (voorbij Luik) dat is 25 km lopen en is bij Georges Meurs, alles inclusief ook avondeten.. donativo. Dat is mooi voor beginnende pelgrims.. en verder zien we dan wel ter plekke hoe verder!

Nu eerst maar de countdown...

1. Rob:
    5 maart 2015
    De pelgrimsmis ligt vast. De eerste slaapplaatsen liggen vast. Nu moet je wel... ;-)

Gedurende eeuwen gingen miljoenen je voor, en toch weet niemand hoe je tocht zal gaan. Ik hoop dat je reis je zal brengen wat je zoekt, en daarbij ook wat onverwachte mooie avonturen.

Ik loop in gedachten met je mee, en hoop je te kunnen ontmoeten als je zo'n beetje halverwege bent.

BUEN CAMINO en ULTREIA!
  2. Elisabeth:
    5 maart 2015
    Ha Rob, ja ik moet wel! Maar ik wil ook,heel graag zelfs! En het zou echt leuk zijn om elkaar te ontmoeten! Als we daar alle 2 ons best voor doen gaat dat vast lukken! Dus au revoir!! Grtjes Elisabeth
  3. Tineke:
    10 maart 2015
    ben REUZE benhieuwd wat je van Georges vindt! :-)) Doe hem maar de groeten (als hij zich mij nog weet te herinneren; de eerste pelgrim in de winter janauri 2010)
    Good luck!
  4. Elisabeth:
    12 maart 2015
    Tineke dat zal ik doen!!
    x