Dag73/27 mei van Limoges naar Flavignac 28k/10km

27 mei 2015 - Flavignac, Frankrijk

Wel vroeg wakker maar om half negen pas op en verder gaan met pakken,ontbijten etc. De rekening betalen pp 73.10,  wifi niet berekend omdat er vaak geen verbinding was! We gaan met de bus naar het centrum en moeten dan nog een uur op de bus wachten dus eerst maar koffie! Even na 12.00 vertrekken we. Voor 2 euro pp zijn we kilometers verder tot St.Martin Le Vieux en bij de Mairie kunnen we water vullen en lozen hi hi. Tegen 13uur zijn we op pad, ik vind hetgeen tegenvallen. De pijn is acceptabel maar de benen zijn zwaar.Of moeten ze gewoon weer wennen na zoveel rust? Aanvankelijk lopen we de Chemin maar uiteindelijk wordt het de D20 en komen we om een uur of 3 aan in Flavignac.Eerst naar de Mairie voor de sleutel van de gite. En ha de Bar/Tabac is open dus koffie en daarna toch maar een pilsje ook! Er is wifi dus kan ik via de mail een recept bij mijn huisarts bestellen zodat ik straks niet zonder zit als het toch gaat "uitlopen "! Mooie service trouwens dat dat zo kan. Ben er blij mee. Dan de boodschapjes en op naar de camping. Het chalet is prima voor 2, het kan met 4 maar dat lijkt me niet vrolijk. Er is geen sanitair of water maar wel een koelkast en magnetron en een 1 pits elektrisch kookplaatje. Lekker eerst in de zon met een wijntje en daarna maken we de piepers met spek en kaas en klutsen we er nog 4 eitjes door en daarbij bladspinazie. Behalve de eitjes is de rest uit de diepvries en op een beetje spinazie na gaat het op. Yoghurtje toe en buikje rond! Daarna wordt er op bed gelezen en om 0.00uur dooft het licht.

Liefs Liesbeth