DAG 89/12 juni van Captieux naar Retjons 19km

12 juni 2015 - Retjons, Frankrijk

Na een heerlijk ontbijt met echte Espresso brengen Corrie en Cees ons naar Captieux en smokkelen we dus zo 10km. Toch eerst nog maar even koffie en een plas en langs de flappentap, dan ook nog maar even de bakker voor iets lekkers. En om een uur of 11 lopen we dan toch. We gaan over de D932, de drukte valt mee en er is een brede strook langs. Na een uur is er een parkeerterrein en eten we wat. Om half 2 krijgen we van Jacobus nog een zitplek en daarna wordt de pijn in mjin heup, niet mijn spieren? steeds erger. Dat baart me ook wel zorgen. Tegen 3uur belt Aafke met Corrie voor de ophaalservice, ik heb echt pijn en kan wel janken, lukt ook nog! Weer terug naar de camping en ons laten verwennen door heerlijk eten en natuurlijk ook wijn.Ook bekijken we de mee gebrachten dozen. Lief de lichtpuntjes van Louise voor ons erbij. Uiteindelijk geven we best veel mee terug. We besluiten om dit weekend maar rust re nemen, in de hoop dat dit gaat helpen, ik heb echt nare pijn, zelfs met zitten en liggen. Corrie en Cees brengen ons dan morgen naar Roquefort waar we dan blijven en zij gaan dan door met hun eigen vakantie. Om 23.00 dooft weliswaar het licht maar lig ik nog lang wakker, ik weet ook niet goed hoe ik met liggen..Er het beste maar van hopen.

Liefs Liesbeth

1. Wil Melgert-Felen:
    14 juni 2015
    Ik steek een dikke kaars op voor een dusdanig herstel,dat je door kunt blijven lopen. Het liefst zonder pijn a.u.b.
    Houdt moed .
  2. Tini van maasbommel:
    14 juni 2015
    ik denk aan je en duim voor je........ grtjs, Tini v.M.
  3. Floris Heemskerk:
    Hou vol Liebeth maar niet tot het einde, denk ook aan je lijf en leden, ik moest zelf snel opgeven met een geblesseerde knie, ik was zwaar teleugesteld maar achteraf blij dat ik de beslissing heb genomen, maar ik hoop echt dat het je gaat lukken, heel veel geloof en stekte.
    Floris
  4. Trees isendam:
    15 juni 2015
    ik hoop, dat je verder kunt, duim voor je!!!
    maar jullie zijn nu al bikkels, hoor!!!