DAG 87/10 Juni van Pondaurat naar Puera 14 km

10 juni 2015 - Auros, Frankrijk

Tegen 8uur uit de koffer en ontbijten, de heren zijn ons voor en wij vertrekken tegen half 10 en krijgen zoenen en kersen mee. De poncho gaat aan want inmiddels is het  flink aan het regenen, dat is weer ff wennen na alle warmte. Ach je wordt gewoon nat dat is toch  niet zo niet erg anders word je nat van het zweten, de hond of de kat"" ....We blijven gewoon doorlopen, er is geen zitplek te vinden.
Als we in Auros aankomen om ongeveer 11.30 is alleen de Bikerbar open maar hij heeft wel lekkere koffie, niet te eten maar we mogen er ons eigen brood opeten. Aafke is druk aan het contacten met Corrie en Cees. Die staan na nog geen uur op de stoep met hun camper! Dat is leuk zeg. Na de koffie gaan zij terug naar de camping en lopen wij over de D12 naar ons slaapadres in Puera. Het is inmiddels ook droog. We hebben een mooie grote kamer ieder een eigen bed en een grote badkamer. Het bekende ritueel volgt. Douchen en wasje. En met moeite een Blog maken, wifi valt steeds weg. Om half 8 kunnen we aan tafel. Komkommersalade met Feta, Spagetti met spekjes en tomatensaus en kaas. Aardbeien toe. En kleine glaasjes wijn. De conversatie gaat redelijk en Aafke oogst applaus met het vertolken van enkele chansons van George Moustaki. (ik ken wel de melodie maar geen tekst). Dan nog wat lezen en om 23.00uur dooft het licht.

Liefs Liesbeth
Nb. Ik kan nog geen foto's plaatsen, er is steeds geen wifi en nu mag Ik van Wanda met haar telefoon, zij heeft internet, bloggen dat gaat nog lastiger dan anders want Duits.

1. Wil Melgert-Felen:
    14 juni 2015
    Het bekendste nummer van Moustaki was le Meteque. Wij kennen het als "Het dorp " van Sonneveld.