Dag 71/ 25 mei Limoges rustdag

25 mei 2015 - Limoges, Frankrijk

Op een mooie 2e Pinksterdag...deed ik wat ik nooit eerder gedaan heb...een dag zomaar op bed liggen lezen! Moet niet gekker worden! Maar eerst moest er bijtijds opgestaan worden voor het ontbijt a 9,75 pp en nIet eens een eitje dus vonden we dat er wel eea mee kon naar boven en er was nog niemand dus volgens mij vond Jacobus dat ook een goed idee! Want pas nadat het in de tas zat kwamen er andere ontbijters. Zo hadden we dus ook de lunch voor elkaar.
Pas om 19.00uur richting stad en eerst bij de Bar/Tabac aan de witte wijn toen we opstapten vroeg een mevrouw achter ons of we uit NL kwamen en ja dat dacht ze al zij had een aantal jaren een vriend in Utrecht gehad we hebben nog enige tijd met Sandrine en Marc leuk staan praten en er werd met dikke zoenen afscheid genomen en wij konden weer naar ons Kebab tentje,ook nu weer lekker. De eigenaar vonden we wel wat van de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb weg hebben. Ook hier hartelijk afscheid en weer terug naar ons stekje alwaar er weer geen wifi was dus kon er legitiem gelezen worden! Morgen de kathedraal maar eens bekijken en weer gaan wennen dat er ook aan rust een end komt.

Liefs Liesbeth

1. Marianne:
    26 mei 2015
    Ach meissie, het gaat om de reis, niet om het einddoel. Dat is de concrete beloning, maar de reis verstrekt je de rijkdom. Het valt vast regelmatig niet mee. Toch lees ik elke dag weer van een bijzondere ontmoeting, lekker eten en drinken. Niet aan morgen denken! , Ja, kaffer me maar lekker uit daar dat ik er niks van begrijp. Dat lucht nog lekker op ook. Op een gegeven moment zal je voldoening enorm zijn. Kop op zussie, je Nanne xxx
  2. Elisabeth:
    26 mei 2015
    Ja je begrijpt het wel het gaat idd om de weg welke weg dan ook! En dat is vallen en opstaan toch! Kussie zussie
  3. Trees isendam:
    26 mei 2015
    geweldig, je doet onze hollandse naam eer aan. ik geniet van je logboek!!!
  4. Jet en Ronald:
    26 mei 2015
    Chapeau Elisabeth! Zag op de kaart dat je nu al zo'n kleine 800 km gelopen hebt. Dat is 4x de vierdaagse en dan moet je nog 50km per dag lopen ook! En natuurlijk gaat het om de weg maar je weet wel waar je naar toe wilt. Jonkerbosch is trots op je! ;-)
  5. Aafke en Rient:
    26 mei 2015
    Even voor alle duidelijkheid: er is niet een kleine 800 km maar reeds een respectabele afstand van 1.000 km gelopen !
    En daar zijn we plaatsvervangend trots op, waar we geen stap voor hoeven te doen.
    Hoe dan ook, de weg is het doel.....
  6. Elisabeth:
    Dank lieve Rient!
  7. Elisabeth:
    @Ron 1000 dus nog meer om trots te zijn toch!grtjs Elisabeth
  8. Jet en Ronald:
    27 mei 2015
    Ik heb domweg op de routeplanner ( de wandelvariant) Maastricht-Limoges ingedrukt en dan komt die 800 km uit de bus. Maar ik kies ook graag voor die 1000km hoor. Zal ongetwijfeld zo zijn en inderdaad om nog trotser op te zijn. Veel liefs van ons!
  9. Elisabeth:
    28 mei 2015