Dag 61/15 mei Fougerolles/Varennes extra rustdag!

15 mei 2015 - Fougerolles, Frankrijk

Om 6 uur word ik wakker van een, volgens mij, kwakende telefoon,echt het geluid van een kikker en uiteindelijk een naam die klinkt als Norbert en een laatste kwaak na??? He?? Droom ik nou of wat is dit? Op zo'n magische eeuwenoude plek kun je alles verwachten! Maar ga toch maar weer slapen en om 9uur toch maar eens opstaan! In de grote woonkamer, of hoe je het ook moet noemen, staat een heerlijk ontbijt voor ons klaar, zelfs verse aardbeien! Daarna tijd voor lezen en bloggen. Om een uur of een gaat Anne naar haar dochter die er nu niet is maar wel hier woont 7 km verderop. Daar gaat ze onkruid wieden,dochterlief heeft daar een saffraan kwekerij en haar partner is vertrokken. Ze heeft voor ons een stukje aardappel in bladerdeeg en voor vanavond is er diner! ! Zo en nu ga ik verder genieten bij de openhaard en lezen en een glaasje wijn drinken!
Morgen weer en route in de hoop dat de lijven weer wat tot rust gekomen zijn.

Liefs Liesbeth

1. Tineke:
    15 mei 2015
    Klinkt betoverend allemaal! Mooi toch he, zoveel verschillende verrassingen, verschillende onderkomens, verschillende ontmoetingen... veel loefs en blijf genieten! Xx
  2. Kirsten Achterberg:
    15 mei 2015
    Wat is het toch een avontuur waar jullie mee bezig zijn, als je er goed over nadenkt. En wat zal je zelf later een plezier hebben maar ook met weemoed terugdenken aan de reis als je je eigen verhalen weer terugleest. Keep up the good work!
    Liefs Kirsten
  3. Cor Bout:
    16 mei 2015
    Als dochterlief wat schrijft, hoef ik het niet te doen. Maar zo werkt het niet Dat ik overigens wel doe, werken bedoel ik. Heb de hele benedenbuitenboel geschuurd en opnieuw in de verf gezet. FF puffen en dan gaan we aan fase 2 beginnen. Nog 10 dagen en dan gaat deze jongeman weer achter de snoekbaars aan. Voor die tijd moet er nog het nodige gebeuren, want anders krijg ik geen toestemming, je kent mijn baas.
    Jullie stappen onderhand aardig wat km's weg. Binnenkort zeker op de helft? Vanuit een beetje miezerig Culemborg veel plezier en de paden op de lanen in.
  4. Marianne:
    17 mei 2015
    Wat een lekker ontbijt! Goeie rustplek gekozen!!