Dag 5/ 20 maart Basse-Bodeux Rustdag!

20 maart 2015

Onze wonden likken vandaag dwz Aafke heeft wel last van haar knie maar we proberen morgen weer te starten! Slaapplaats al gereserveerd in Andenne bij meneer Petit Jean een bed voor 10e pp avondeten en ontbijt elders scoren!!

Lieve mensen dank voor alle leuke en lieve reacties! Zo leuk om te lezen!  Morgen hoop ik weer wat te melden te hebben! Liefs Liesbeth

1. Maria:
    Hoi dappere dames,
    Wat ontzettend knap wat jullie doen en wat een leuk reisverslag.
    Ik ben echt jaloers op die " onthaast" tijd van jullie.
    Groetjes Maria
  2. Antoinette:
    20 maart 2015
    Wat heerlijk om zo een beetje met jullie mee te mogen lopen!Geweldig al die mensen die zo op jullie weg belanden
    Hopelijk geeft dit dagje rust weer volop energie om het 'schelpenpad" weer op te pakken
    heel veel groetjes
  3. Erik Hendriks:
    20 maart 2015
    succes morgen, alle begin is moeilijk (?) af en toe een rustdag lijkt ons verstandig, we vinden het nu al knap !
  4. Baukje Veenstra:
    20 maart 2015
    Wat een bijzondere reis is het nu al. Wat een onderneming zo samen, ik vind het knap. Leuk om via deze reisverslagen dan ook op de hoogte te blijven van mijn nicht Aafke. Leuk dat jullie bij Renier en Adri geweest zijn. Veel succes verder en hopelijk zijn de pijntjes snel over.
  5. Diny en William:
    Beste liesbeth,
    Terecht dat jullie voorzichtig zijn bij knie problemen. En rust kan een oplossing zijn. Jullie zijn zo enthousiast gestart! Beterschap Aafke!
    Een heel fijn adres in Namur is mevr Anne-Marie BOMBAERTS
    Téléphone, +32 (0)473 983 392 [email protected].
    Ze woont vlak bij de binnenstad. Ze kookt ook voor gasten. Bijzonder aardig en attent. En spreekt frans en nederlands. Mocht je er slapen, doe ze dan de allerhartelijkste groeten van ons.
  6. Gea van de Wiel:
    20 maart 2015
    Vind het zo leuk om de verhalen te lezen. Succes met de knie. Rustig aan hoor, niet forceren. Liefs aan Aafke.
  7. Meino:
    21 maart 2015
    Hout moet.....!wat een avonturen al.
    Opdat het goed verlopen mag.hihi.
  8. Tineke:
    21 maart 2015
    Vanaf Andenne lekker lamgs de Maas blijven lopen. Soms misschien een beetje eentonig maar wel heerlijk plat op die Ravel. Gaan jullie in Dinant ook overnachten in de Abbeye de Leffe?
  9. Wim Lanphen:
    21 maart 2015
    Dag dames, heerlijk om jullie verslag te lezen. De kop is er af. Nou zorgen dat dat met de knie niet gebeurt Aaf! Dikke kus van ons.
  10. Annegien:
    21 maart 2015
    Ontzettend leuk mee genieten zo!! Wat bijzonder al die warme contacten die jullie onderweg op doen! Ben trots op jullie!! Xxx
  11. Nanda:
    21 maart 2015
    lieve Aaf en Liesbeth (ook al ken ik je niet :)). stap voor stap, voetje voor voetje, zo leuk om de verhalen te lezen.......geniet en een dikke kus.
  12. Arla Megens:
    Dag dappere meiden,

Knap hoor wat jullie neerzetten!
    Heel leuk om jullie reisverhalen te lezen.(net alsof je er zelf een beetje bij bent)
    Houd goede moed.

Liefs Arla
  13. Trees isendam:
    21 maart 2015
    geweldig meiden!! rust vandaag lekker uit en morgen weer gezond op en verder met de geit!! ik geniet van elk verhaal en blijf jaloers. wie weet...
  14. Jan:
    21 maart 2015
    nou dames hopelijk uitgerust. Veel plezier daar in de hoge venen
  15. Jenie veenstra:
    21 maart 2015
    heel veel succes, leuk om jullie zo te kunnen volgen. beterschap met je knie Aafke.
  16. Andries Tromp:
    21 maart 2015
    Zo, jullie zijn goed begonnen, neem de tijd en doe niets overhaast, vertrouw op die oude Jacobus! Ik ben vandaag in Auxerre aangekomen, beetje gehavend, want ik ging vandaag flink onderuit, al de 2e keer....

Neem je rust, buen camino, Andrys.
  17. Thea:
    31 maart 2015
    Goed zo! Liesbeth en Aafke,
    Neem de tijd, haast je niet..... Mooie foto's, vooral die schoen uit Waddinxveen. Groetjes, Thea.