Dag 135/ 28 juli rustdag is busdag...

28 juli 2015 - Villafranca del Bierzo, Spanje

Op tijd aan het ontbijt en de deur uit, 10 minuten bleek ruim een half uur te zijn dus bus gemist en wachten tot 11.30 en toen kwam de bus pas tegen 12.06 uur.
Enfin, het is vandaag echt mijn dag niet dus ik heb weinig woorden. We zitten in de Albergue Via Fenix in Villafranca del Bierzo. Slapen met ongeveer 14 andere dames en ik hoop dat ik de wc op tijd weet te halen vannacht. Een fijne massage hebben we gehad en lekker gegeten, dat dan weer wel. Er lijken wel alleen Italianen en Spanjaarden te zijn. Morgen gaat de rugzak met de taxi en lopen wij 23 en nog wat km. Laatste stuk is klimmen en overmorgen nog meer. Ik houd jullie ook "op de hoogte!" Dit zijn de laatste flinke klimmen trouwens. Ik ga proberen te slapen.
Liefs Liesbeth

1. Tini van maasbommel:
    28 juli 2015
    welterusten, slaap lekker, liefs, Tini v.M.
  2. Tineke:
    29 juli 2015
    Het beste is proberen te overnachten in La Faba. Dan is de volgende dag O Cebreiro net iets minder zwaar. Overigens zit er een venijnige klim NA O Cebreiro. Ik geloof dat het Alto de Poyo of zo heet. Denk je dat je de laatste echte klim achter de rug hebt, komt deze er ook nog even aan! Maar de uitzichten op Galicie zijn wel geweldig! Succes de komende dagen.