Dag 113 / 6 juli rustdag in Logrońo

6 juli 2015 - Logroño, Spanje

Kun je uitslapen ben je nog vroeg wakker nou ja nadutten is ook goed. Tegen 11u toch maar eens richting stad. Eerst de St.Jacobus kerk bezichtigd en kaarsjes opsteken. Er staan ook koekjes en een kruik met water voor de pelgrims klaar, voor lijf en geest wat een mooi gebaar.
Ook staan er een soort van bidprentjes als een soort van eerbetoon aan de oprichter van Opus Dei dat vind ik dan weer minder. Dan op zoek naar kaarten voor de kleintjes maar die zijn niet te vinden, veel winkels zijn ook dicht. Dus maar hopen dat dit elders nog gaat lukken. In de straat van de tapasbars is gelukkig alles open en vinden we er ook een waar we wel kunnen zitten, ik trakteer en een glaasje witte wijn erbij smaakt ook goed. Nog wat boodschapjes, brood voor morgen, fruit voor Aaf en dan terug naar de camping. Het is warm 38 graden dus maar lekker zitten en lezen. Tegen 21.00 u gaan we nog een hapje eten en dat wordt een afscheids soupeetje aangeboden door Rient. Mooi zo in de avond aan de Ebro.
Morgen gaan we weer verder, Rient zal ons weer een stuk op weg brengen en een stukje meelopen dan gaat hij verder vakantie vieren en wij zullen Santiago zien te halen.
Ik merk dat ik een beetje "koudwatervrees" heb ofwel opzie tegen de hitte, rugzak en moeten slapen in grote herbergen.
Zou loslaten en vertrouwen nog een "Hot" item zijn dan?
Ik zie wel....Elke dag heeft genoeg aan zichzelf en morgen is het minder warm. . En na aankomst is het morgen nog maar 602,1 km!

Liefs Liesbeth

1. Marianne:
    7 juli 2015
    602,1 km een eitje voor jullie. Als je een beetje doorloopt, ben je er zo, toch? xx je Nanne
  2. Meino:
    7 juli 2015
    Hout moet....!alles Sal rech kom.
  3. Jolanda:
    7 juli 2015
    Het einde is inzicht. Met de gevleugelde gezegde? De laatste lootjes ......? Het gaat zeker lukken, geniet toch maar van alles, dit doe je w.s. nooit meer zien.
  4. Janke Mourik:
    7 juli 2015
    Naar verhouding nog een paar kilometertjes. 1,5 x Nederland door van noord naar zuid. Ook dat zullen jullie halen.
    Nog steeds heel leuk om jullie te volgen en de verhalen te lezen.
  5. Tini van maasbommel:
    9 juli 2015
    onder de blote hemel slapen is natuurlijk geen optie?? Tini v.M.