Dag 107/ 30 juni op de camping ten noorden van Pamplona

30 juni 2015 - Villava, Spanje

Fijn om een rustdag te hebben, de benen zien er niet fraai uit van de warmte uitslag, dus goed dat er niet gelopen wordt met 39 graden vlgs weer on line, de auto zegt 38 en de caravan 41. Niet bewegen...Maar de rug wordt toch wel nat ook zonder rugzak.
Wasje doen, blog en men leest.
Pizza eten van de camping en dan komt er wat regen en onweer. Valt wel mee en het koelt in elk geval af.
Hopelijk is de nacht niet te warm. Morgen even wat van Pamplona zien en planning maken?

Liefs Liesbeth

1. Colette Eissing:
    30 juni 2015
    Wat zijn jullie toch kanjers. Veel succes nog verder. Ik.blijf jullie volgen xxx Colette
  2. Marianne:
    1 juli 2015
    Nou, nou, nou, zijn we even 18 dagen met vakantie en blijk je al Frankrijk uitgerend. Je bent letterlijk niet bij te houden. De Pyreneeën over en hup bij de stieren van Pamplona. Gaat flink snel de laatste tijd, ondanks de hitte. Zal ik me nog een keer omdraaien? Ben je zo in Santiago.... :) xx Marianne
  3. Pauline Berkhout-van Buuren:
    1 juli 2015
    Heerlijk even rust. Het is en blijft warm. Geniet van elke dag en ik nlijf jullie volgen, kanjers xx
  4. Wil Melgert-Felen:
    1 juli 2015
    Met de hitte zou ik zéér vroeg beginnen en tijdig stoppen .Hou het voor die dag dan voor gezien. Jullie komen er wel.
  5. Bert Rieks:
    1 juli 2015
    Ik volg jullie, min of meer regelmatig. Voor ons zijn jullie ook 'ineens' de pyreneen over. Wij zitten in Kenya en beleven 30 graden ook wel warm maar 40 is wel even wat anders. We bewonderen jullie doorzetingsvermogen van dag tot dag. Groeten, Marijke en Bert.